onsdag 9. desember 2009

Eksamensmage...

Etter en heftig avslutning på semesteret sier magen NEI. I alt stresset har jeg falt helt av gode rutiner og diett. Lite søvn og hektiske dager har fått meg til å fortrenge både brødbaking, nistepakking og middagslaging. Rimelige alternativer til disse er så og si umulig å finne i farta, spesielt når magen roper etter mat. Og dermed har det blitt både sjokolader, boller, hamburgere, ferdigpizza, nudler, børek og brus... og noen øl.
Å skeie ut med en av disse tingene av og til går faktisk fint når magen er i bra slag og jeg ikke har en stressende periode, men sånn som nå blir det katastrofe. Fått utbrudd i UC´en, mageknip og kvalme, og blir så slapp. LEI, det er ikke noe særlig..men nå fikk jeg heldigvis fra meg eksamensoppgaven og gleder meg til å kunne slappe litt av og komme i gang med diett igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar