tirsdag 23. februar 2010

Oooo..kvalm

Etter å ha fulgt lavkarbodietten i en uke ble jeg etterhvert ganske kvalm. Sjekket opp en del lavkarboblogger hvor det står at flere som ikke er så vant til å spise mye fet mat vil merke plager i starten. Ja det skal jeg love deg. Har nemlig også reflux øsofagitt, slapp lukkemuskel i spiserøret som kan bli betent. Turte ikke terge den og sluttet med dietten i to uker. Loff med smør, suppe, vann, ost, ris..og det ble bra igjen! Vel spiserøret, men nå er magen forbanna igjen. Så tilbake på lavkarbo. Kommer også til å spise brødet jeg brukte når jeg ikke skulle ha noe korn(fordi jeg aldri blir dårlig av det) og fortsette med neesten ingen søt melk.

2 kommentarer:

  1. Så informativ og fin blogg du har! :-) Kan du beskrive for meg hvordan reflux øsofagus føles? "Brenner" det i magen? Får du sure oppstøt? Halsbrann? Lykke til med dietten!

    SvarSlett
  2. Takk! Så fint at noen er innom å leser. Jeg er ikke plaget med halsbrann, men får direkte smerter i mellomgulvet, som noe som trykker innenfra, også går jeg rundt og er konstant kvalm i dårlige perioder. Det er det værste!

    SvarSlett